cstex v tetexu Fedora 4

Josef Feit jfeit at ics.muni.cz
Mon Jan 9 22:37:14 CET 2006

Dobry den,

mam problem s instalaci CSTeXu na Fedore 4.

Neni mi totiz jasne, co vlastne mam delat. Je zde nekolik navodu,
vetsinou hodne starych. Pouzil jsem ten nejnovejsi navod, a protoze
je - jak jsem vychapal - cstex soucasti tetexu, tak jsem spustil
ten instalacni program cstex-install.sh (jinak nejsou k dispozici
csplain atd).

Nedopadlo to dobre:

csplain story
This is TeX, Version 3.141592 (Web2C 7.5.4)
  (/usr/share/texmf/web2c/il2-cs.tcx)
  ---! /usr/share/texmf/web2c/csplain.fmt was written by pdfetex
  (Fatal format file error; I'm stymied)

pdfcsplain story
This is pdfeTeX, Version 3.141592-1.21a-2.2 (Web2C 7.5.4)
  (/usr/share/texmf/web2c/il2-cs.tcx)
  kpathsea: Running mktexfmt pdfcsplain.fmt
  fmtutil: no info for format `pdfcsplain'.
  I can't find the format file `pdfcsplain.fmt'!

cslatex
This is TeX, Version 3.141592 (Web2C 7.5.4)
  (/usr/share/texmf/web2c/il2-cs.tcx)
  **\bye
  ---! /usr/share/texmf/web2c/cslatex.fmt was written by pdfetex
  (Fatal format file error; I'm stymied)

pdfcslatex
This is pdfeTeX, Version 3.141592-1.21a-2.2 (Web2C 7.5.4)
  (/usr/share/texmf/web2c/il2-cs.tcx)
  **\bye
  kpathsea: Running mktexfmt pdfcslatex.fmt
  fmtutil: no info for format `pdfcslatex'.
  I can't find the format file `pdfcslatex.fmt'!
-------------------
Nemelo by byt napr. v tom cslatex misto
  exec tex -fmt=cslatex -translate-file=il2-cs ${1+"$@"}

neco jako
  exec pdfetex -fmt=cslatex -translate-file=il2-cs ${1+"$@"}

a tak? kdyz se defaultne pouziva ten pdftex.

Neni nekde nejaky novejsi navod? - mym cilem je
zprovozneni CSTeXu na utf8; neni mi jasne, co vlastne pro to
mam udelat. Co s tim souborem csenc-u.tex? Lze pro to pouzit
ten cstex ze soucasneho tetexu nebo je potreba jeste nejaka
dalsi instalace?
Nebo mam rucne vyrobit csplain.fmt atd., nakopirovat je do
/usr/share/texmf/web2c a upravit cslatex atd. aby to nejak
fungovalo?
Myslel jsem, ze bych mel spise editovat fntutil.cnf.

Diky,
JF