CsLaTeX na Ubuntu 5.10

RNDr.Ladislav Ševčovič Ladislav.Sevcovic at tuke.sk
Fri Feb 24 14:55:02 CET 2006

Dobry den,
najjednoduchsie sa mi javi tento postup:
1. z konzoly sa prihlasit ako root
2. spustit texconfig
3. z ponuky vybrat FORMATS
4. odpoznamkovat (odstranit zo zactiatkov roadkov znak #) csplain,
cslatex,pdfcsplain, pdfcslatex
5. zmeny ulozit a vystupit z editacie
6. spustit REHASH
To je vsetko, vsetky odpoznamkovane csformaty by mali fungovat.
S pozdravom L. Sevcovic

--
RNDr. Ladislav Ševčovič
http://www.tuke.sk/sevcovic