off topic

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Fri Feb 10 16:15:47 CET 2006

No to by asi nebylo uplne ono, protoze AR to ma zrejme nekde napsano natvrdo a
obavam se, ze misto IE bych potom dostal hlasku "program nelze nalest", coz by
bylo jeste horsi nez sopucasny stav. Navic je dobre IE mit, prtoze kdyz delate
www stranky, je treba je testovat ve vice systemech, ...

Jiri Hospodka