off topic

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Fri Feb 10 12:52:29 CET 2006

Dekuji za reakce, ale stale nejsem uspesny. Zkousel jsem to hledat jak v AR6 CE,
tak AR7 (anglicky), ale pod Win XP (nikoli Linux). Nikde vsak neco jako Weblink
neni. Lze nalest napr. Internet (Edit/Predvolby), ale nikde nastaveni
prohlizece. Bud hledam spatne nebo to tam skutecne (pod temi okny) NENI.
Dokonce jsem obtezoval i kolegu, ktery to take nenasel, to uz bychom byli slepi
dva.

Jiri Hospodka