cesta tex -> tiff

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Feb 8 15:18:33 CET 2006

On Wed, 8 Feb 2006, [iso-8859-1] Hlúsek Radoslav wrote:

> Dobry den,
>
> kolega by chcel pouzit TeX na generovanie vacsieho mnozstva dokumentov ukladanych napokon do tiff-u. Zrejme jedina cesta je previest dvi, prip. ps(eps) ci pdf subor do ziadaneho grafickeho formatu. Nebol som v hladani na webe prilis uspesny, a preto nemohli by ste mi niekto odporucit nejaky free konvertor ktory by sa vsak dal ovladat z prikazového riadku? Nema s dacim podobnym niekto nejake skusenosti?

TeX -> dvi -> EPS (zavolate dvips s parametrem -E) a pak pouzijete convert
z ImageMagick (vola GhostScript). Program convert ovsem vezme rozliseni 72
dpi, nepodarilo se mi vyzkoumat, jak tam vnutit jine. Pokud zavolate primo
ghostscript s -sDEVICE=tiff24nc (nebo jiny TIFF), muzete nastavit
rozliseni parametrem -r, aje musite si to oriznout jinym zpusobem.
Napriklad se ve svem skriptu podivate na BoundingBox, prepocitate si pt na
pixely podle rozliseni a vygenerovany TIFF dodatecne oriznete v programu
convert a ulozite pod jinym jmenem.

> Dakujem
>
> Rado Hlusek

Zdenek Wagner