Sazba s dodržením řádkového rejstříku

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Wed Feb 1 14:01:03 CET 2006

Dobrý den,

> Vas minuly mail jsem jiz smazal, tak me jen matne napada: nastavujete
> \footskip jako celistvy nasobek \@radkovani?

ne, \footskip je nastaveno na hodnotu (\@radkovani + \@vyskapisma). Nicméně ani
nastavení na 2\@radkovani problém nevyřešilo.
Jestli Vám to pomůže, v příloze opět přikládám stylový soubor + testovací
dokument. Připomínám, že mi jde o to, aby se mi podařilo nastavit mezi zápatím a
textem mezeru odpovídající hodnotě řádkování základního písma.

S pozdravem
Michal Růžička