Dotaz k TeXu

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sun Dec 31 12:32:34 CET 2006

Dobry den

Ta hlaska znamena, ze se nemuzou najit formaty (soubory *.fmt). Takze bud
je nemate vygenerovane (to by se melo dit automaticky pri instalaci nebo
pri prvni snaze dany format pouzit, ale da se to dogenerovat i rucne),
nebo je neco shnileho v tech bat souborech a program je nemuze najit.
Jestli Vam latex fungoval predtim, nez jste se zacal hrat s tim
TexnicCetrem, tak to asi bude ta druha moznost.

Vic bohuzel neporadim, mam sice texlive, ale pod linuxem. Ale jestli
netrvate na texlive a jestli se Vam nepodari najit chybu, zkuste
nainstalovat treba MikTeX, treba budete mit vic stesti.

s pozdravem R.M.