Vim 7 + context = nefunkční spell

Marek Nožka tlapicka at centrum.cz
Fri Dec 22 20:12:33 CET 2006

Nevím co je to za OS, já bych na Linuxu hledal řešení v
/usr/share/vim/vim70/syntax/context.vim
Zkopíroval bych si ho do ~/.vim/syntax a udělal tam patřičné změny.

V syntax souborech se nevyznám. Něco málo o nich psal Pavel Satrapa na
www.root.cz . Nicméně snažil bych se do těch předpisů na zvýrazňování
přidat něco jako @Spell.

Takle nějak mi to fungovalo, když mi v HTML nekontroloval pravopis v
odstavcích.

 @ @ @	   Marek Nožka
 '****.@
 :*****`@  email:  tlapicka zabalenéAčko centrum.cz