Dotaz k TeXu

Filip.Hafernik Filip.Hafernik at seznam.cz
Fri Dec 29 22:31:22 CET 2006

Dobrý večer,

chtěl bych Vás požádat o radu, nainstaloval jsem si TeX Live 2005, poté jsem
stáhl TeXnicCenter 1 Beta 7.01 z uváděných internetových stránek, dále jsem
nakopíroval český slovník a profily při čemž jsem odstranil exe a nahradil je
soubory bat. Když ale dám libovolný zdrojový kód k překladu, třeba
nejjednodušší, vypíše se mi v TeXnicCentru tato chyba, kterou uvádím v příloze
jako Chyba1 a když chci otestovat překlad v příkazovém řádku, vypíše se mi
obdobná chybová hláška, kterou uvádím v příloze jako Chyba2.

Mohli byste mi pomoci s nalezením chyby?
S pozdravem a poděkováním,
Filip Haferník.