Re: Problém při instalaci TeX Live 2005 pod Win XP SP2

"Tomáš Frýba" tomas.fryba at iol.cz
Thu Aug 31 06:57:04 CEST 2006

Jeste jednou mnohokrat dekuji. Konecne se mi instalace podarila.

Na TeXLive DVD jsem objevil "konzolovy" nastroj tlpm.exe (namisto grafickeho tlpmgui.exe), kterym se mi podarilo naistalovat balicky "rucne" po jednotlivych kolekcich. Pote asi po dvou restartech a dvojim spusteni tlpmgui.exe (a pri druhem vytvoreni konfiguracnich souboru) a naslednem pouziti fmtutil -all se zda, ze by vse mohlo pracovat tak, jak ma.

Jen by me zajimalo, proc nefunguje graficky instalator a zda jsem v tomto ohledu vyjimkou.

S pozdravem Tomas Fryba.