Re: Problém při instalaci TeX Live 2005 pod Win XP SP2

"Tomáš Frýba" tomas.fryba at iol.cz
Wed Aug 30 16:42:01 CEST 2006

Dekuji mnohokrat.

Nicmene:
1) Instalaci jsem zkousel i na zcela cisty system (dokonce i bez SP2, pak na system s SP2).
2) Vzhledem k tomu, ze pouzivam graficky instalator z DVD d:, nechapu proc bych mel neco kopirovat do c:\TeXLive2005 --- to je snad prave uloha instalatoru.

Zkusim Vas postup, ale vzhledem k tomu, ze jsem se jiz opet pokousel instalovat i predchozi verzi TL, budu muset zjistit co myslite promennou TEXMFCNF - je v registrech?

Jako amater, musim priznat, ze vubec netusim, jak instalovat rucne (zkusim se pridrzet Vaseho postupu a zkopirovat potrebne adresare) - bohuzel se moc nevyznam v adresarove strukture TeXu. Predchozi verze sla jednoduse nainstalovat a obsahovala vsechny balicky, ktere jsem pro praci v LaTeXu potreboval - presto v pripade neuspechu zkusim stahnout protext.

Dekuji.

S pozdravem Tomas Fryba.