PdfeLateX a extrakce textu z pdf

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Mon Aug 28 22:38:49 CEST 2006

> Moc děkuji! To je přesně to, co jsem potřeboval. V jiných fórech mi
> tvrdily, že to nejde - je to prý vlastnost LaTeXu :)
>
> Jakub

Ještě bych doplnil, že ani balíček cmap.sty ale bohužel neřeší všechny problémy.
 Viz můj dřívější příspěvek v této skupině. (Podívejte se do nějakého archivu,
případně momentálně funguje např. tento odkaz:
http://groups.google.com/group/cz.comp.cstex/browse_thread/thread/218ececfa0f67bb3/362f939092b43399?lnk=st&q=&rnum=1&hl=cs#362f939092b43399).

--
PGP key fingerprint: 1CB2 41B9 F029 4B47 EECD  9BDA 90C9 CEB0 524C DACB