Metre nad morom - typografia

t.dubaj at connected.sk t.dubaj at connected.sk
Wed Aug 16 20:38:36 CEST 2006

Predovsetkym, tym webom myslim wikipediu (slovensku), na ktorej ziadat
typografiu na urovni thinspace je nonsens (absolutne v pohode sa na
sk.wikipedia pouziva spojovnik (divis) na desat sposobov, z toho na 9
nespravnych..., s em pomlckou som posledny mohykan atď).

Prispievaju typograficki laici, ktorych by clovek  typografiou
ukamenoval. Aj preto som (po dvoch rokoch existencie sk.wikipedia.org)
urobl aky-taky help na TeXovske vzorce s typografickým minimom --
http://sk.wikipedia.org/wiki/Pomoc:Matematick%C3%A9_vzorce

Jano Kula napísal(a):