Metre nad morom - typografia

t.dubaj at connected.sk t.dubaj at connected.sk
Wed Aug 16 17:09:05 CEST 2006

No, ide o pouzitie na webe, kde o zuzenej medzere nemoze byt rec,
myslim ze najvhodnejsia je nezlomitelna, ale az to s kolegom
vydiskutujem....

Chcel som pozriet nejake  starsie atlasy, kde sa typografia dodrziavala
(stare knihy su podla mna najlepsie ucebnice typografie), ale vsetky to
odbili elegantne -- len metrami.

"Zdenek Wagner" napísal(a):