arabske noty s textem

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Wed Aug 16 08:56:18 CEST 2006

On Wed, Aug 16, 2006 at 08:47:41AM +0200, Arnost Stedry wrote:
> dekuji,
> asi nejvic se mi zdaji ty obracene slabiky, nechce se mi verit, ze by nekdo
> dokazal hrat podle obracenych not (resp. u laiku bych to
> jeste chapal jako pomucku)

To, co jsem videl u tech palestincu, byl skutecny ctyrhlas pro varhany,
takze si myslim, ze podle toho nekdo hrat umet musel ;)
(Ale jak rikam, netusim, jak moc je to rozsirene...)

P.T.

"Žádné chráněné osoby se nesmí použít k tomu, aby svou přítomností
uchránila před vojenskými operacemi některé body nebo některé oblasti."

                          -= Čtvrtá Ženevská úmluva o ochraně obětí války
                             článek 28 =-