rozsah

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Sun Aug 13 00:20:34 CEST 2006

On Sat, 12 Aug 2006, Jan Grym wrote:

> Prosim o reseni nasledujiciho problemu:
> Chci vysazet:
> 1-2 um/min
>
> V textovem prostredi:
> 1--2
> ale pak nevim jak navazat mikrometry
>
> V matematickem prostredi se nejbliz dostanu pouzitim zaporne mezery, ale
> nezda se mi to jako standardni reseni:
> $\rm{0.1\!-\!1.0\,\mu m\,min^{-1}}$

Ja bych to psal jako 0.1--1\,$\mu$m\,min$^{-1}$, protoze m a min take musi
byt stojatym pismem. Navic $min$ je interpretovano jako m krat i krat n,
takze take bude mit spatne mezery. Spravne by melo byt stojate i \mu, ale
to byste jej musel vzit z textoveho fontu pro sazbu rectiny. Pokud mate
uplnou distribuci TeXLive nebo MikTeXu, mate je ve svem pocitaci, jinak
jsou na CTAN.

> Jan Grym

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz