EPS TO PDF PROBLEM

Milan Vancura milan at ucw.cz
Thu Aug 10 13:54:52 CEST 2006

> Nasiel som dvipdfm.exe v instalacii MIKTEXu. Spustil som ho cez
> prikazovy riadok a funguje bez problemov. DVI subor som vytvoril cez
> EMTeX v DOS okne a potom "dvipdfm.exe s.dvi" vytvoril s.pdf. Vsimol
> som si, ze vytvoril zhruba 2x vacsi pdf subor, nez po ceste
> TeX-dvips-gsview. Mam najnovsi gs a gsview a dvipdfm je z roku 2003.

Ja myslel pouziti dvipdfm na dokument obsahujici vlozene eps obrazky, s
vyuzitim parametru pro dvipdfm, jak pomoci gs prevest eps na pdf - tak dvipdfm
i na Woknech vyrobi pdf primo z .dvi obsahujiciho .eps casti bez nutnosti
rucnich zasahu - jako to dela na UNIXech... Viz z meho predchoziho mailu (cele
je to jeden radek):

 dvipdfm -D 'cat %i | gs -q -sDEVICE=pdfwrite -dCompatibilityLevel=1.2 -sOutputFile=%o - -c quit' -o text.pdf text.dvi

Pouzivam dvipdfm s parametrem -D, jehoz hodnota rika, jakym zpusobem se prevede
.eps na .pdf - vystup musi byt do souboru "%o" - to si nahradi dvipdfm
skutecnym nazvem sveho interniho souboru.

To kdybyste mel cas a vyzkousel, to by bylo skvele. I lide na windows by pak
meli alternativu...

Milan Vancura