CWEB a pretty printing

Matej Kosik kosik at fiit.stuba.sk
Wed Aug 9 12:08:43 CEST 2006

Zdenek Wagner wrote:

> Direktivy mi nikdy nedelaly problemy, ale na ruznych mistech potrebujete
> informovat o konci prikazu pomoci @; Spravny zapis je @<Structures@>@;
> Pokud chcete 2 kratke prikazy na radku, musite je spojit pomoci @+.
> Nektere promenne v seznamu parametru je nutno zabalit mezi @[ a @]. Pokud
> na to zapomenete, rozkazi se velky kus kodu v okoli. Nekdy se tezko hleda,
> co musite obalit...

Dakujem za radu. Pomocou tych dalsich prikazov sa mi podarilo vyriesit
problem s direktivami. Takisto som za kazdu referenciu na iny fragment
dal @; aby weave vedel, ze tam je to cosi ako koniec prikazu.
http://altair.dcs.elf.stuba.sk/~kosik/cweb-latex/pool.pdf

> Pokud chcete jen verbatim, pouzijte noweb.

Asi ho nabuduce skusim. Asi jediny problem, ktory v suvislosti s
noweb-om vidim je, ze odkazy na ine fragmenty v PDF vystupe nie su
"klikatelne" :) hyperlinky.

Matej Kosik