Vložení grafiky .eps

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Aug 4 13:53:56 CEST 2006

Tento problem se stale opakuje, uz to tu bylo zodpovezeno mnohokrat.
Takze: pdfTeX nema interpret postscriptu a proto NEMUZETE vkladat .eps
grafiku.
Mate nekolik moznosti jak to resit:

1) grafiku predem prevest z .eps do .pdf a ten pak vlozit.

2) nepouzivat pdfTeX, ale obycejny TeX s vystupem do .dvi a pak pouzit
dvips
   a prevod vysledneho .ps do .pdf.

Podrobnejsi rady najdete v archivu konference.

S pozdravem,

Lubos Kloc