poster v plainTeXu

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Aug 2 08:17:23 CEST 2006

standa.danis at atlas.cz wrote:
> Dobry den! Rad bych vytvarel postery v plainTeXu - pro Latex jsem nasel
> makra a0poster nebo sciposter, ale pro plainTeX nic... Nevite o necem?
>
> Dekuji,
>
> S.Danis

Dobry den,

   postery v plainu delam uz skoro deset let, a zatim nemam duvod  to menit.

Nepouzivam k tomu zadny specialni balicek, jen nektere bezne nastroje:
plaincad, pstricks, epsf.

Poster bezne vytvarim ve formatu A4, protoze drive Acrobat neumel nacist
soubory se strankou vetsi nez 1m. Na patricnou velikost to pak zvetsuji az
v driveru tiskarny HP DesignJet, zpravidla 4x az 5x.
To ovsem predpoklada, ze vsechny objekty jsou vektorove. V mem pripade
to je zcela obvykle, tak si s tim nedelam starosti.

V priloze je komentovany zdroj jednoho meho posteru. Pokud byste to chtel
mit v patricne velikosti hned od zacatku, musite bud zmenit vsechny rozmery,
nebo pridat na zacatek neco  jako \mag=4000.

S pozdravem a pranim uspechu,

Lubos Kloc