Problém při instalaci TeX Live 2005 pod Win XP SP2

"Tomáš Frýba" tomas.fryba at iol.cz
Tue Aug 29 15:44:09 CEST 2006

Dobrý den!

Chtěl bych Vás požádat o radu. Nedaří se mi stále nainstalovat TL2005; dokonce mi už nejde naistalovat ani předchozí verze TL (kterou jsem minule instaloval tak, že se při instalaci stahovaly potřebné soubory - nyní se z adresáře, v němž jsou soubory umístěny instalace nedaří; je problém s knihovnami; zdá se, že jsou nainstalovány novější než TL potřebuje -- *90.dll namísto požadovaných *80.dll, některé se zřejmě nenanistalují vůbec).

Nicméně k TL 2005: Instalace skončí prakticky ihned po stisku tlačítka 'Nainštaluj'. Zobrazí se následující chybové hlášení:

error copying "C:/TeXLive2005/texmf/web2c/fmtutil.cnf": no such file or directory
error copying "C:/TeXLive2005/texmf/web2c/fmtutil.cnf": no such file or directory
    while executing
"source $filewininstall"
    invoked from within
"if [file exist [file join [file dirname $sourcedir] tlpm.exe]] then {
	source $filewininstall
    } else {
	tk_messageBox -title [mc "Error"] -icon er..."
    invoked from within
".f.nb.frm1.f24.b2 invoke "
    invoked from within
".f.nb.frm1.f24.b2 instate {pressed !disabled} { .f.nb.frm1.f24.b2 state !pressed; .f.nb.frm1.f24.b2 invoke } "
    (command bound to event)

---

Nevím, zda snad můj systém nespňuje nějaké požadavky (ani ty se mi v dokumentaci nepodařilo najít).

Předem děkuji za případné rady.

S pozdravem Tomáš Frýba.