fonty Lido a Iwona

Jano Kula jano.kula at tiscali.cz
Mon Aug 7 23:08:34 CEST 2006

vladimirfuka wrote:
> Tak lido jsem uz rozchodil, mel jsem slido.map v jinem adresari nez
> fonts/map...
> ale bohuzel problem s pismem iwona pretrvava, jen uz to nepise gsftopk:
> fatal: map file `slido.map' not found.
> ale to Can't find font pise porad. Bohuzel nejsem tak zbehly, abych
> poznal v ktere casti celeho procesu je chyba a ktere soubory to vlastne
> hleda.
>
>  Vladimir Fuka

v obou pripadech TeX asi nasel metriky (napr. sldb8z.tfm), ale nenasel
pfb soubory.

v souboru psfonts.map (pro tex), nebo pdftex.map (pro pdftex) musi byt
radka, ktera mapuje na prislusny TeXovsky font (napr. sldb8z)
postcriptovy font *.pfb (napr. lidostfb.pfb), je to videt v souboru
storm.map.

neco podobneho musi byt v uvedenych souborech i pro iwonu.

v novejsich distribucich se do souboru update.cfg pripse radka:
Map storm.map
Map iwona.map

a vyse uvedene souboru se pregeneruji prikazem

updmap -cnffile=update.cfg --outputdir=./kam/s/nim

v tetexu by to tak melo fungovat.

take je potreba spustit texhash (mozna uz pred updmap), aby se
pregenerovala databaze vsech souboru pro tex.

zdravi,

jano kula