EPS TO PDF PROBLEM

Milan Vancura milan at ucw.cz
Fri Aug 4 13:54:45 CEST 2006

> Nemohl by, prosím, n?kdo p?isp?t radou, jak tuto primitivní grafiku
> "rozchodit"?

Dobry den,

cas od casu se to resi tady na konferenci - je to stale stejny problem, ze
pdftex neumi (E)PS. Mate dve moznosti reseni:

1. pouzit normalni tex s vystupem do DVI, nasledne pak pouzit dvips a ps2pdf.
2. zkonvertovat EPS obrazky do PDF a vkladat je jako PDF
3. urcitym mezistupnem mezi predchozimi dvema moznostmi je me oblibene reseni
   popsane do konference nedavno. Predesilam, ze na prvni pohled vypada
   slozite, ale opravdu jen na prvni. Dava dobre moznosti vyuziti specifickych
   vlastnosti formatu PDF, prestoze je vystup z texu puvodne do dvi.

Milan Vancura