sazba na sirku

Martin Mašín masin at fzu.cz
Thu Apr 27 08:31:59 CEST 2006

Dobry den,

 	volba landscape v documentclass funguje. Ze je dokument na sirku,
musite ale take sdelit programu dvi. Napriklad pro prohlizec xdvi pod
linuxem je to volba -a4r. Stejne tak je potreba obdobny parametr nastavit
pro dvips nebo dvipdf.
 	S pozdravem

 						Martin Masin

On Wed, 26 Apr 2006, Pavel Veselý wrote:

> Prosim, poradte, jak nastavit sazbu A4 na sirku. Moznost landscape v documantclass nefunguje, prestoze jsem ji videl jako doporucovanou. Nenik tomu potreba nejaky balicek?
>
> Dik za pomoc, Pavel Vesely

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin at fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html