Jeste PDF a Adobe Reader

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Apr 26 09:01:24 CEST 2006

jakub.selesovsky at upce.cz napsal(a):
> xpdf s tím žádné problémy nemá, alespon u mě ne. Překlad při
> otevřeném pdf souboru proběhne v pořádku (pdflatex, pdfcslatex),
> pro znovunačtení je zkratka R.
>
> JS

Hmm.. taky by se mi libilo, aby to s Acrobatem fungovalo stejne jako s
DVI prohlizecem tzn. ze mam spusteny DVI prohlizec v samostatnem okne a
v nem sleduju prubeh vsech uprav , kdyz postupne rekompiluju dokumenty a
v otevrenem okne (aniz bych ho otviral a zaviral) ihned sleduju, jak
postupne upravy po rekompilaci dopadnou. Xpdf jsem chtel taky
nainstalovat, ale pripada mi trochu ujety nainstalovat si na pocitac
vice programu, ktere delaji stejnou jednu vec, akorat nespolupracuji jak
bych chtel s jinym SW.  Uz jsem se dokonce koukal na web s xpdf, ale
bylo tam takove neprehledne mnozstvi souboru, ze jsem absolutne netusil
ktery archiv na svuj pocitac stahnout, nehlede na to, ze radeji
prekonavam prekazky se svym stavajicim SW. Navic je potreba v xpdf
klikat a provadet reload, coz podle mne vyjde casove nastejno jako
uzavreni a znovuotevreni souboru (pri rozumnem poctu stranek). Ted jsem
zrovna zpracovaval prijimacky a pri cca 120 strankovem PDF dokumentu je
otazka rychlosti naprosto nepodstatna (tj. nacteni je ve zlomku vteriny)

Jarda Hajtmar