Jeste PDF a Adobe Reader

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Apr 26 08:01:13 CEST 2006

Jiri Zelinka napsal(a):
> V souvislosti s nedavnou diskusi na tema Problemy s kompilaci do PDF pri
> otevrenem souboru jsem si overil, jak to funguje pod Linuxem v tetexu.
> Zjistil jsem, ze muzu kompilovat do PDF i kdyz mam soubor otevreny v
> Adobe Readeru 7.0, ale automaticke prekresleni se nekona. Dokonce jsem
> nenasel ani nejakou klavesovou zkratku, ktera by to zajistila, nepomuze
> ani zmena velikosti. Jedine, co zabralo krome znovunacteni souboru, bylo
> otoceni o 90 stupnu a pak zpet. V tetexu bohuzel nejsou programy pdfopen
> a pdfclose. Zkousel jsem taky prohlizece gpdf a kpdf, ale ani ty nic
> [...]

O to same mi vlastne slo v mem diskuznim threadu, akorat pod woknama.
Myslim ale, ze uzavreni souboru a znovuotevreni neni zas takovy problem
(snad u nekolikasetstrankovych dokumentu), ale tam trva rekompilace dele
nez vlastni nacteni PDFka do Acrobata. Me to uz (pote co jsem pochopil
vyznam utilit pdfclose a pdfopen) funguje k plne spokojenosti. Udelal
jsem si davkovy BAT soubor s obsahem :

PDF.BAT
pdfclose --file %1.pdf
call pdfcsplain.bat %1.tex
pdfopen --file %1.pdf

A timto rekompiluju ... "pdf soubor"  a v Acrobatovi je vse  aktualni.
Dokonce je mozne predat i cislo stranky, kam ma Acrobat skocit....

Jarda Hajtmar