Problemy s kompilaci do PDF pri otevrenem souboru

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Apr 25 11:49:57 CEST 2006

Vit Zyka napsal(a):

> V TeXLive mate utility pdfopen a pdfclose. Pokud je zakomponujete do
> skriptu spolu s prekladem pdftexu, dokument se sam zavre a otevre.
>
> Vit Zyka

Omlouvam se, ze se k tomu vracim. Zprovoznil jsem pro prohlizeni souboru
Ghostview a funguje to bezvadne.Zkousel jsem ovsem najit i nejaky zpusob
pouziti utilit pdfopen a pdfclose abych mohl pouzivat pro prohlizeni
Acrobata. Prohledal jsem manual TeXlive a trochu googloval a proletl i
text clanku o pdfTeXu ve sborniku ale na nic jsem nenarazil. Jakym
zpusobem se soubor pro pouziti Acrobatem otevira a zavira. Staci nejaky
odkaz na navod. V TeXlive je jen zminka o tom, ze existuji nastroje
pdfopen a pdfclose ale zadna ukazka konkretniho uziti tam neni.
DIky Jarda Hajtmar