Problemy s kompilaci do PDF pri otevrenem souboru

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Apr 24 11:07:57 CEST 2006

Zdravim,

On Mon, 24 Apr 2006, Jiri Rybicka wrote:

> ale trosku pomuze. Jinak pro ladeni pouzivam (jak jiz tu bylo receno)
> gsview, ktery prezobrazi aktualizovany soubor automaticky.

Myslite asi tak, ze staci kliknut na otvorene okno a gsview natiahne
znovu subor, ak medzitym bol zmeneny. Este lepsie by bolo, keby odpadlo
to kliknutie. Autor gsview (Russel Lang) mi slubil, ze sa to pokusi
urobit (je to ale tazke, ako pisal), takze neviem. Vo verzii 8. som
to este nenasiel. Zas ked klikneme na otvorene okno, zda sa, ze
vzdy urcity cas gsview caka, az potom zacne tahat subor. Preto
ja radsej to zrusim a znovu pustam, je to tak rychlejsie.

Zdravim,
Ladislav Bitto