Problemy s kompilaci do PDF pri otevrenem souboru

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Mon Apr 24 10:29:48 CEST 2006

Jaroslav Hajtmar wrote:
> Dobry den.
> Potreboval bych poradit, zda existuje nejaka moznost, abych pri
> kompilaci zdrojaku do PDF dokumentu nemusel pokazde vysledny PDF
> dokument po prohlednuti uzavirat. Jde mi o to, ze pri nove kompilaci do
> DVI je klidne mozne nechat DVI soubor na obrazovce otevreny a zmeny se v
> nem okamzite po znovuzkompilovani projevi. Kdyz ovsem necham vysledny
> PDF dokument otevreny, upravim zdrojak a provedu novou kompilaci, tak v
> pripade, ze je PDF dokument otevreny kompilace vubec neprobehne (asi
> [...]

Toto je ale věcí prohlížeče PDF dokumentů, tedy ve Vašem případě Acrobat
Readeru, ne TeXu, neboť to vyžaduje, aby ten prohlížeč při získání
focusu kontroloval otevřený soubor a pokud tento byl změněn, aby jej
znovu načtl.

Pokud ale nezavřete celý Akrobat Reader, ale jen konkrétní dokument,
mělo by znovuotevření být velice rychlé. Také můžete, třeba jen v době
ladění, užít instrukce PDF -- tuším se tu o tom nedávno psalo, a jistě
to bude v některém Zpravodaji (?? 1/2005 ??) -- k otevření na konkrétním
místě dokumentu.

MS
--

   Nebojte se šifrování - šifra je jako obálka na dopise.
   Osobní a důvěrné věci také nepíšete na pohlednici.