hyperlinky

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Tue Apr 18 21:06:47 CEST 2006

On Tue, Apr 18, 2006 at 01:52:22PM +0100, Anton Surda wrote:
Dobry den,

> Mam PlainTexovy dokument, z ktoreho po prelozeni a spracovani pomocou
> dvips a AdobeDistiller 6 som dostal PDF subor. Ako najjednoduchsie by som mal
> upravit povodny dokument, aby som v PDF dostal hyperlinky medzi odkazmi na
> literaturu a literaturou?
Predefinovat makra pro krizove odkazy (podobne jak to dela
balik hyperref pro LaTeX) tak, aby se do PDF (pres \special v DVI
a pdfmarks v PS) dostaly ty spravne znacky.
> Da sa to urobit pomocou nejakych \specials?
Ano.
> Je potrebne nahradit dvips niecim inym?
Ne.  Musite si ale nastudovat
http://partners.adobe.com/public/developer/en/acrobat/sdk/pdf/pdf_creation_apis_and_specs/pdfmarkReference.pdf
a makry expandovat do vhodnych znacek "pdfmark".

S pozdravem
Petr Sojka