a0poster a cestina

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Thu Apr 13 10:39:56 CEST 2006

Dekuji vsem za odpovedi,

uz jsem chtel reagovat na prvni mail pana Tonara. Problem resil prave font
Times, nez neco jineho. Rozvazim, zda se obejdu bez matematiky (zatim jsem
stale nekoupil fonty Times pro matematiku, i kdyz uz to jsem chtel davno
udelat), pak bych sel asi cestou nejmensiho odporu :-) a zvolil Times.

Pekne svatky

Jiri Hospodka