a0poster a cestina

Zbynek Tonar tonar at ntc.zcu.cz
Thu Apr 13 10:13:47 CEST 2006

Dobry den,
a0poster pouzivam i v cestine. Pouzijete-li napr. font times, je to v
poradku.

Moje mirne komentovane a0poster.sty najdete docasne zde:
http://home.zcu.cz/~tonar/arch/a0poster.sty
Zahlavi vidite nize:
A vystup z pdfcslatexu i s korektni cestinou docasne zde (bez obrazku):
http://home.zcu.cz/~tonar/arch/poster3a.pdf
Sice je vetsina v AJ, ale za introduction mate sadu znaku s ceskou
diakritikou.
Netvrdim, ze je to vsechno idealni, jsem v LaTeXu spise empirik, nez ze
bych tomu do hloubky rozumel, ale snad Vam to k necemu bude.

zdravi

Zbynek Tonar

%-------zahlavi-----------------------------
\documentclass[a0,portrait]{a0poster}
%\documentclass[draft,a0,portrait]{a0poster}
\usepackage{czech}
%\usepackage{english}
%Pozor, s \usepackage{czech} nefungují horní/dolní indexy a CM fonty
\usepackage[latin2]{inputenc}
\usepackage{color}
\usepackage{times}
%\usepackage{palatino}