Seminar o TeXu a LaTeXu v priamom prenose

jan.busa at tuke.sk jan.busa at tuke.sk
Wed Apr 26 09:31:52 CEST 2006

   Zdravim,

nizsie pripajam oznamenie o mojom seminari, o ktorom som sa dozvedel, ze
bude vysielany prostrednictvom VRVS. Pokial viem, tam sa po otvoreni
stranky treba zaregistrovat, nemam s tym skusenosti.

   TeXu zdar

             Jano Busa

*Zdravim,*

*Laboratorium pocitacovych sieti (LPS KPI FEI TU) Vas pozyva na dalsi zo
serie odbornych seminarov:*

**

*Miesto:             L521B (Hlavna budova TU, 5. poschodie)*

*Termin:            26.04.2006*

*Cas:                   od 16.00 do 17.30*

*Prezentujuci:** Busa J.**: LATEX a jeho vyuzivanie pri spracovani
odbornych textov*

*Seminar **bude mozne sledovat aj prostrednictvom VRVS (**www.vrvs.org*
<http://www.vrvs.org>*) v miestnosti Capital (bez hesla).  **Zo seminara
bude urobeny aj videozaznam, ktory bude umiestneny na videoserver
(**http://videoserver.cnl.tuke.sk**). Viacej informacii o odbornych
seminaroch organizovanych v LS 2006 mozte najst na stranke
www.cnl.tuke.sk <http://www.cnl.tuke.sk>.*

**

*Frantisek Jakab*

*Veduci LPS*