jeste jednou devanagari

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Wed Apr 19 09:10:21 CEST 2006

dobry den,

nakonec jsem se rozhodl pro cestu pres velthusiovu transkribci (s tim, ze
casem asi udelam balim pro unicode).

problem ktery ted resim je, ze mam kombinovany cesko sanskrtsky text v unicode
(cesky preklad
jogasuter) s pomerne velkym procentem aparatu. ten je sice jen v transkribci,
ale stejne mi napriklad writer2latex u nekterych pismen odmitne provest
prepis (nahradi je sekvencemi typu: [1E47?])

text je wordu a openoffice je normalne a spravne zobrazi, takze pocitam, ze
problem bude nekde jinde.

nemate nekdo zkusenost z podobnou konverzi? jedina pouzitelna vec kterou jsem
nasel je tento konvertor:

http://convert.granthamandira.org/convert-online.php

ktery je vcelku pouzitelny (ve dvou krocich), pouze musim nasledne vse rucne
doznackovat (cemuz bych se rad vyhnul).

dekuji

Arnost Stedry