vektorovy film - final version

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Apr 18 10:48:07 CEST 2006

Zdravim,

prednedavnom sme tu pozerali planetky. Viaceri mi pripomenuli, ze by
to mohla byt vhodna ucebna pomocka, keby som..... Tak som podla
pripomienok vytvoril verziu, ktora je vhodna (ze vraj) ako ucebna
pomocka. Oproti povodnej (s tym Faethonom to bola trosku aj "ptakovina",
ako to niekto aj poznamenal) verzii je dost zmien. Pas asteroidov vyzera
uz ako pas, namiesto 60 mesiacov kruzi uz vyse 130, pridana je aj
kometa Halley, mena planet a ich znacky (aj touto cestou dakujem
panovi Wagnerovi, ze vygeneroval astrosym.pfb). Taketo mnozstvo telies
uz ACROBAT nestiha vyrastrovat 25 za sekundu, takze musel som to spomalit
(inac by to slo nerovnomerne) - cez animfig.sty som nastavil 100 ms, to
znamena, ze to trva teraz presne 2 minuty - aspon to mozno viac
pozerat :-)

Vlnenie pohybujuceho textu sa neda odstranit. Najmarkantnejsie to
vidiet pri planete Mars. Text je o 30 stupnov sklopeny a vyzera,
ako keby kazde pismeno islo inac - hoci je to jedno slovo. Mozno, keby
sa to dalo prekodovat do ineho video formatu (neviem ako - vie niekto?).

Mozno, ze sa aj ACROBAt zlepsi - teraz mam dojem, ze gsview ukazuje
obrazky krajsie (pravda omnoho pomalsie a velmi to blika).

Ak by to niekto chcel pozriet, film je na adrese
             ftp://geofftp:rEadfTp@www.sav.sk/planety2.pdf

Zdravim
Ladislav Bitto