barevne nazvy sekci

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 13 14:50:47 CEST 2006

On Thu, 13 Apr 2006 canska at inMail.cz wrote:

> [...]
> podsekci) vysazeny barevnym pismem - POTREBUJU ALE ZACHOVAT VESKERE
> OSTATNI PUVODNI NASTAVENI (citace, fonty). Nechci vsak menit barvu pro
> kazdy nadpis zvlast, protoze to mimojine vede k tomu, ze se zobrazi cislo
> sekce cerne a az nazev je barevny.
>
> Zkousela jsem tohle
> defsection#1{secfont{ color{red} #1}}
> Bohuzel se mi sice text vysazi cervene, ale uplne jiny font (jako bezny
> text) a take pochopitelne zmizi cislo sekce. Nevim, jak to udelat, aby to
> bylo, jak bych ja chtela. Pokud vite, budu moc rada, kdyz mi nekdo

Asi bych si z tridy article zkopiroval definice \section, \subsection, ...
do sveho stylu (napr. colorsection.sty). Tyto nadpisy jsou definovany
pomoci makra \@startsection, jehoz 6. parametr urcuje styl nadpisu. Tam
bych pridal barvu, napr. \color{red}. Nejsem si jist, zda to obarvi cislo,
myslim si, ze ne. Bude tedy nutno jeste definovat:

\renewcommand\@seccntformat[1]{\textcolor{red}{\@nameuse{the#1}}\quad}

Ve svem dokumentu pak uvedete \usepackage{colorsection}

Dalsi podrobnosti jsou napr. ve 4. pokracovani me LaTeXove kucharky ve
Zpravodaji 2/1998, http://bulletin.cstug.cz/bul982.shtml

> Sarka Canska

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz