Jeste ke spojování PDF

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Apr 10 20:55:10 CEST 2006

Jsem inspirovan ke svemu dotazu z poslednich prispevku k tematu: PDFPAGES.
Pochopil jsem, ze pro praci s pdfLaTeXem existuje balicek, kterym je
mozno spojovat samostatne PDF soubory (i vytvorene jinymi prostredky nez
pdfTeXem). Existuje nejaka takova moznost v pdfPlainu?? Koukal jsem se
do archivu konference i cca 1/2 hodinky googlil, ale na nic jsem
nenarazil. Muzete me prosim nekdo navest, kde by se k tomu neco dalo
najit??? Jde mi o moznost zpracovani externich PDF souboru pdfPlainem.
Pokud jsem spatne pochopil moznosti pdfTeXu, tak se omlouvam za OT.

Diky Jarda Hajtmar