pdfpages

Jan Machacek xmacha08 at stud.feec.vutbr.cz
Mon Apr 10 19:01:50 CEST 2006

Zdravim vsechny,

prosim o radu s nasledujicim problemem.

Potrebuji spojit nekolik pdf souboru do jednoho.
Jak se tu jiz nekolikrat psalo, delam to pomoci pdfpages.

\includepdf[pages=-, offset=10mm 0mm, pagecommand={\thispagestyle{fancy}}]{pokus1.pdf}
\includepdf[pages=-, offset=10mm 0mm, pagecommand={\thispagestyle{fancy}}]{pokus2.pdf}

Prelozim pdfcslatexem, coz mi vytvori vysledne pdf, ktere je v poradku
(v tom smyslu, ze oba dokumenty jsou v jednom souboru za sebou).
Problem je v tom, ze ty jednotliva pdf-ka (pokus1 pokus2) jsou
psana pro oboustrany tisk (sude a liche stranky maji obracene okraje).
Vysledek je ten, ze pomoci offset se mi podarilo srovnat jen liche stranky
a sude jsou uplne mimo, rozhozene. Nevim jak to mam srovnat v celem
dokumentu.

Jedna se o jednotlive clanky do sbroniku, ktere jsou ve valne vetsine
psany ve wordu a vytiskle distillerem. Ja jsem si udelal maly zdrojacek,
ve kterem pomoci fancyhdr vytvorim dvoustrankovou sazbu a vlozim sude
a liche zapati kde je maly titulek a cislo stranky. Vsechno je Ok az
na ty sude stranky ktere jsou posunute. Nevite nedko co s tim?

Dekuji za kazdou radu, Jan Machacek.