No subject [csTex]

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Sep 26 12:37:24 CEST 2005

acoma wrote:

> Doufam, ze ta neznalost vektorove a bitmapove grafiky nebyla na me :-)
> Samozrejme bych do dokumentu radeji nacpal jednoduchy obrazek v svg
> nebo dxf

No, pokud jste ochoten bez namitek prevadet vektorovy .svg do jpeg, coz je
pro tento ucel asi vubec nejmene vhodny format, tak bych tam urcitou
neznalost
zasad prace s grafikou videl. (Neberte to prosim jako osobni utok :-)

Plati zasada, ze vektorovy format se ma udrzet jako vektorovy az do
okamziku, kdy se zpracovava
pro zcela konkretni vystupni zarizeni. Takze pokud chcete udrzet kvalitu
a trvate na pdfTeXu,
prevedte sve obrazky do vektoroveho .pdf (mozna bude nutny mezikrok
nejprve na vektorovy .eps).

S pranim uspechu,

Lubos Kloc