Dotaz zacatecnika

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Sep 26 11:02:20 CEST 2005

On Mon, 26 Sep 2005 pustofkj at inf.upol.cz wrote:

> Nene, bohuzel to nepomohlo :(, ale i tak mockrate dekuji.

Nedival jsem se presne do odpovedi, kterou jste dostal od kolegy Kubena,
ale idea je tato:

V dokumentu mate \pagestyle{fancy} a mate definovan prislusny styl.

Rejstrik (podobne jako rada jinych prkazu) pro prvni stranku definuje
\thispagestyle{plain}, tj. prvni stranka rejstriku je "plain", ostatni
jsou zase "fancy". Musite proto zmenit definici stylu "plain".

Balicek fancyhdr ma k tomu nastroj, kdysi k tomu slouzil prikaz
\fancyplain, ted je to trochu jinak. Ja jsem jej prestal pouzivat, takze
to jiz nevim z hlavy, ale cesky navod vysel i ve Zpravodaji (na
http://bulletin.cstug.cz mate Google Search v domene cstug.cz, urcite se
to snadno najde).

Existuje i dalsi "spinavy" trik:

\makeatletter
\let\ps at plain\ps at fancy
\makeatother

Poud date definici do sveho styloveho souboru s priponou .sty, vynechte
\makeatletter a \makeatother.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz