[csTeX] Hlavicka mailinglistu

Bohumil Chalupa bochal at met.mff.cuni.cz
Mon Sep 26 10:00:50 CEST 2005

On Mon, 26 Sep 2005, [ISO-8859-1] Marcel Svitalský wrote:

> Na trideni mi zatim vzdy stacila adresa, ale pokud to nekomu usnadni
> zivot, samozrejme souhlasim, velky problem by to snad byt nemel.
>
> Marcel Svitalský

Podle meho by to bylo plytvani sirkou sloupce v postovnim klientovi,
kde si misto toho zatim mohu precist neco uzitecneho, tedy zacatek
(nebo proste vetsi cast) skutecneho Subjectu.
Na filtrovani spamu tohle nepomuze, a postu lze prece normalne tridit
podle jinych radek, u teto konference treba podle To:.
Myslim, ze prave radka "To:" odlisuje zpravy z teto konference dostatecne
od vsech ostatnich moznych zprav.

BoChal.