Vlozeni obrazku

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Sep 23 08:59:44 CEST 2005

acoma at centrum.cz wrote:

>Dekuiji za komentare, porad se mi nedari vlozit ten obrazek.
>Poradte mi prosim, jakym zpusobem vkladate obrazky do vysledneho pdf souboru. Poslaete prosim zdrojovy kod.
>
>Dekuji moc za ochotu,
>
>Jan Dolezel
>
>P.S. Latex je bezva, ale bez tech obrazku tu diplomku nenapisu.

Dobry den,
   jste prilis skoupy na informace, tezko Vam radit. Co uz jste
vyzkousel, kdyz se Vam
porad nedari?
  A potom, jake obrazky potrebujete vkladat, co je v tom .eps?
Jsou to vektorove obrazky, nebo bitmapa?

Takze jen strucne a obecne:
- pdfTeX obrazky jen vklada, netransformuje. Muzete tedy vkladat jen
takovy format,
  ktery muze byt vlozen v PDF souboru.
- obecny PostScript (EPS) nemuze byt v PDF vlozen.
- existuji v podstate dve cesty, jak dostat EPS obrazky do PDF souboru:
   1)  predem zkonvertovat vsechny obrazky do formatu, ktery muze byt
vlozen do PDF (napriklad do PDF :-) )
   2)  vyrobit cely dokument v PS (klasicky csLaTeXem a dvips) a celek
pak prevest do PDF (GhostScriptem, Distillerem ...)

To, co jste popsal, tedy snaha vlozit EPS obrazek do pdfCsLaTeXu az na
vyjimky nemuze fungovat. Bud tedy
pretransformujte obrazky, nebo postupujte pred PS dokument.
V LaTeXu uz byla napsana spousta diplomek se spoustou obrazku, to urcite
jde.

Preji hodne uspechu,

Lubos Kloc