csLaTeX ve WinEdt

Michal Houda michal.houda at seznam.cz
Thu Sep 22 11:41:25 CEST 2005

Dobrý den,
   tam není úplně to, co autor dotazu chtěl. Nemám zrovna po ruce nejnovější
podobu skriptu LaTeX.edt, ale ve starším stačilo najít řádek, který dával
dohromady celý příkazový řádek (hrozná čeština...). Tedy nahradit (v mé
verzi) řádek
   LetReg(3, "%!3 %$('LaTeX--Switches'); %$('LaTeX-Parameters');");
řádkem
   LetReg(3, "cslatex.exe --tcx=cp1250cs %$('LaTeX-Switches');
%$('LaTeX-Parameters');");
Nebo, ještě lépe, vytvořit kopii skriptu a upravit to v něm.

Snad to takto pomůže. Hezký den,
                                        Michal Houda

Dne Thu, 22 Sep 2005 09:39:53 +0200 napsal/-a "Jaromír Kuben"
<kuben at scova.vabo.cz> příspěvek následujícího znění::