Sablona na na pisanie skrip

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Sep 22 07:29:43 CEST 2005

Dobry den,

On Wed, 21 Sep 2005, Marcel Abas wrote:

> Dobry den, zdravim vsetkych.
>
> Mohol by mi niekto poradit, ci existuje nieco ako "sablona" na pisanie
> skript? Viem, ze uz tu boli otazky na dipl. pracu, dizertacku ap.,
> neviem vsak, ci tie styly su vhodne aj na skripta.

pred par rokmi som napisal (nevymyslel) skripta "Matematicke zaklady
teorie geofyzikalnych metod". Povedali mi, ze takto to ma byt a podla
toho som si par veci pripravil. Ak mate zaujem, mozem poslat vysledny
PDF subor a samozrejme aj zdrojove texty (vratane zdrojoveho kodu
obrazkov, aby som nemusel do toho adresara zasahovat).

Zdravi
Ladislav Bitto