Fedora 4 a teTeX

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Sep 13 09:34:19 CEST 2005

On Tue, Sep 13, 2005 at 08:41:07AM +0200, JF wrote:
> po instalaci Fedora 4 mi prestal fungovat TeX.
>
> Zkusil jsem nahradit texmf.conf
> novou verzi - texmf.cnf.rpmnew, ale nepomohlo to.
>
> Je tam nejaka zmena konfigurace, ktera mi neni jasna.
>
> fmt soubory se ukladaji do $HOME/texmf/web2c

To je zvláštní, když přitom...

> fmtutil: /home/jfeit/.texmf-var/web2c/tex.fmt installed.

~/.texmf-var je přitom cesta, která odpovídá konfiguraci
teTeXu z FC4 (IMO ne zrovna šťastná, ale to je na jinou
diskusi), kdežto $HOME/texmf/web2c jste asi měl někde
nastaveno vy.

> Tohle bezi pokazde, kdyz TeX spustim, tedy pokazde
> se generuje format.

Vypadá to, že je nějaký zmatek v cestách, takže se formát
zapisuje jinam, než kde se pak hledá.  Zkuste použít
kpsewhich ke zjištění, kde se co hledá, počínaje texmf.cnf
samým, a zkontrolovat proměnné prostředí TeXu.

Yeti

--
That's enough.