Nastaveni velikosti papiru

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Sep 8 16:04:31 CEST 2005

Zdenek Wagner wrote:

>Ja radsi nastavim zvetseni v dvips, kdyz vyrabim finalni PS pro prevod do
>PDF. Poster se totiz nechava tisknout ve firme, kde jejich stroj tiskne na
>roli a z ni se to pak urizne. Volba "enlarge to page" nebo neco podobneho
>pak u nich nema smysl a predpoklad, ze si to obsluha spravne zvetsi, je
>moc riskantni.

Tohle uz samozrejme zavisi na konkretnich detailech toho, jak se to
finalne tiskne.
Ja jsem to nechaval az na driver tiskarny proto, ze AR (nevim jak dnes,
ale starsi verze urcite)
odmital zpracovavat soubory s rozmerem stranky vetsim nez 1m. A driver
pro HP DesignJet
je v tomto smeru velmi flexibilni.

S pranim pekneho dne,

Lubos Kloc