trivialni problem s cslatexem - czech.cls

Petr Dusek Petr.Dusek at unob.cz
Fri Sep 2 20:23:14 CEST 2005

Marek Tlapa napsal(a):

> Tu knihu můžu taky jen a jen doporučit. Je prostě perfektní.
>
> Marek

    Presne tak. Taky jsem s ni zacinal. A i kdyz jsem se neucil presne
podle poradi kapitol (a nektere veci z ni neznam dodnes, zatimco jinde
jsem dal), komukoli ji vrele doporucuju.

    Nejen proto, ze voli rozumny kompromis mezi mnozstvim sdelitelnych
informaci a mnozstvim, ktere je zacatecnik ochoten vstrebat. Hlavne
proto, ze je tam vsechno vysvetleno - cili neni to ve stylu "chcete-li
tohle, napiste techhle deset radku, kterym se ani nesnazte rozumet". A
tim si me "Bila kniha", jak jsme s kolegy tu ucebnici nazvali (treti
vydani je modre, ale porad je to bila kniha) ziskala asi nejvic.

  PD.