trivialni problem s cslatexem - czech.cls

Michal Hejduk nezumi at volny.cz
Fri Sep 2 15:36:12 CEST 2005

Luboš Kloc wrote:

>Soubory .cls jsou tzv. trida dokumentu, obvykle "article", "report", "book",
>"letter" a podobne. Soubor czech.cls nikdy neexistoval a nedovedu si
>predstavit, jaky by mel vyznam. Z toho soudim, ze mate nejakou chybu
>v hlavicce dokumentu. Mel byste tam mit neco jako
>
>\documentclass{article}
>\usepackage{czech}
>
>LaTeX pak nebude hledat czech.cls, ale czech.sty a ten byste mel v instalaci
>mit.
>
>S pranim uspechu,
>
>Lubos Kloc

Jezismarja, dekuji Vam. Dopustil jsem se v deklaraci trivialni chyby.
Slibuji, ze se polepsim.
Dekuji mockrat,
Michal Hejduk
P.S. Neznate nekdo studijni volne stazitelny material pro cslatex v
cestine? Stahnul jsem si nekolik dokumentu o latexu v anglictine a zdaji
se byt uzitecne, nicmene urcite jsou drobnosti, ve kterych se cslatex od
mezinarodniho latexu lisi. Dekuji