Grecke pismena v MetaPoste - vdaka za pomoc - -j0 funguje

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Sep 1 08:25:54 CEST 2005

Jan.Busa at tuke.sk napsal(a):

>Dobry den,
>
>v mojom dvips volba -j0 zabrala a po case som uvidel \gammu, kde ma byt.
>
>Dakujem za vsetky rady a navody, prajem prijemny den.

Dobry den.
Snad by jeste stalo za zminku toto:
Volba -j0 zbytecne zvetsi ps soubor (nactou se cele fonty), coz muze byt
nezadouci.
Pokud zlobi jen jeden konkretni font (nebo nekolik malo), je mozne
zaridit, aby se pouze
on natahl cely. V odpovidajicim konfiguracnim souboru, kde je popsano,
jaky Type1 font
odpovida danemu texovskemu nazvu fontu, jak se pripadne prekodovava
atd., se zmeni
< pred jmenem Type1 fontu na dvojite <<.  Ve Vasem pripade tedy neco jako:
cmmi10 CMMI10 <<cmmi10.pfb.
Na tento font se pak nebude aplikovat "partial downloading". Tedy volba
-j0 pak neni nutna.
Na to mne kdysi upozornil K. Horak.

Zdravi
                 Jaromir Kuben