CSLaTeX a Babel

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Mon Oct 31 18:21:51 CET 2005

On Mon, Oct 31, 2005 at 05:54:07PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
 	Zdravim,

> prevzal jsem spravu jedne instalace TeXu zalozene na texlive-4 a mam dotaz,
> tykajici se LaTeXu:
>
> 	Kdyz vytvorim cslatex.fmt pomoci "tex -ini cslatex.ini", zrejme se
> nejak pouziva babel, protze TeXovani starsich dokumentu spadne s tim, ze
> "T1" neni spravny parametr pro czech.sty. Taky z logu je videt, ze z czech.sty
> se nacitaji nejake veci z babelu.
>
> 	Kdyz pouziju puvodni cslatex.fmt ktery tam byl driv, czech.sty se
> nacte aniz by cetl cokoli dalsiho, a "\usepackage[T1]{czech}" projde v poradku.
>
> 	Ja ale potrebuju (kvuli pridani dalsi platformy a dalsim zmenam)
> [...]

Nastavit TEXINPUTS.tex tak, aby nenasel babelovsky czech.sty nebo
ho proste na ten beh tex -ini docasne prejmenovat (to, ze si latex ci
cslatex pak vyberou ten spravny je dano rozdilnymi TEXINPUTS pro oba
formaty).
Duplicitni jmena v jednom ls-R mohou zpusobit, ze neni definovano
jaky soubor daneho jmena se vybere.

--ps